dissabte, 21 de juliol del 2012

Gavarres amb l'Heras. 08.07.2012

Per fi he pogut tornar a anar en bici després de gairebé 15 dies.

Aquesta setmana passada he sortit dues vegades amb la bici de carretera per a rodar i ja he notat el "parón" d'aquests dies...estic molt feixuc i em noto fatigat.

Al cap de setmana, he pujat a Calella on hem quedat amb el Keru per sortir de bon matí.

La nit abans m'envia un whatsapp força críptic:

    -"Demà he quedat amb els de Palafrugell i també vindrà el Roberto..."

És tard i, com que el Keru coneix a mitja comarca, no lligo caps i me'n vaig a dormir.

L'endemà al matí, les 7:00 em senten com una puntada de peu a l'estòmac. Avui és un d'aquells dies que, si no fos per que he quedat i m'he compromès a anar-hi, us prometo que en giro cap a l'altre costat i a dormir.

Com us he comentat, els darrers dies no estic fi, i potser les sortides entre setmana han estat més contraproduents que una altra cosa.

Em menjo a desgana el bol de Corn Flakes i em vesteixo... no puc amb la meva ànima!

Avui patiré...

En trobar-nos amb el Keru, ell ja està dalt la bici fent voltes. Al contrari que jo està súper activat i, a més, de bon humor!

   -"Estàs a punt?"
   -"La veritat és que avui no! Estic molt xafat..."
   -"Doncs prepara't que els de Pala ja saps com van! i a més vindrà el Roberto!"
   -"Qui collons deu ser aquest Rober...Hòstia l'Heras!"

Ara recordo la relació que té el Keru amb aquest personatge...Per als que no el conegueu, aquí en teniu un apunt:


Roberto Heras.


Roberto Heras Hernández (Béjar, Salamanca, 1 de febrer de 1974).
Ha militat en tres equips com a professional: Kelme, US Postal i Liberty Seguros-Würth.

Actualment participa en competicions de BTT com la famosa Titan Desert, que ha guanyat quatre vegades, tres d’elles de forma consecutiva (2008, 2010, 2011 i 2012).

Després de despuntar al Kelme amb Vicente Belda al capdavant, va fitxar per l’equip de Johan Bruyneel i Lance Armstrong. Durant la seva etapa allà, va ajudar el nord-americà a vèncer en dos dels seus set tours.

Després de la seva sortida del US Postal va entrar a formar part del Liberty Seguros, últim dels seus equips.

Ha estat vencedor de la Volta a Espanya en tres ocasions, sent en l’actualitat l’home més llorejat de la ronda espanyola al costat de Tony Rominger.


Cursa
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
Giro de Itàlia
-
-
-
-
-
-
-
Tour de França
-
-
-
15º
34º
Ab.
Vuelta a España
Mundial en Ruta
52º
Ab.
-
-
-
-
-
-


-  :   no participa
Ab.:       abandona
 
Palmarès en proves no professionals:

2008
Nissan Titan Desert

2009
Bike Blenheim Palace

2010
Nissan Titan Desert

2011
Nissan Titan Desert

2012
Guanaride
Nissan Titan Desert

Roberto Heras a la Titan Desert. Vencedor!
Desprès d'escriure això, em sembla que podria deixar el "post" aquí...

És un súper!
Petit, prim, cremat pel sol, està finíssim i a més és una persona extremadament modesta.

Penseu que durant el parell d'hores llargues que vam compartir, en cap moment ens va fer, d'una manera fatxenda,  la seva evident capacitat.

Esperant tota l'estona a les pujades i a les baixades...també!

Explicant les seves desventures en la Epic non-stop a la que va quedar segon...i tantes altres apassionants històries què qualsevol afeccionat a la bici no pot estar-se d'escoltar com sí del la formula de la pedra filosofal es tractés!

Em va encantar conèixe'l tot i que he d'admetre que em vaig sentir com ho deuen fer els meus fills quan sortim amb bici!
Ell a davant xerrant i el Keru i jo...en fi. Em sembla que no calen qualificatius.

Súper Roberto. Tot un personatge i atleta consagrat.

Per cert, com que nosaltres, lo de parlar, més aviat poquet, ens va explicar que el següent cap de setmana anava a Àustria per a competir.
Quina casualitat, jo n'he tornat fa quatre dies. Ara, per motius ben diferents!

Aprofitem per a fer-nos una foto amb tant insigne convidat.
Berenguí (Pala), Keru, HERAS i Arqman.
 I una altra...


La ruta no va ser cap cosa excepcional pel que al desnivell es refereix però el fet de poder-la fer amb un professional va pagar realment la pena.

Aquests dies s'està celebrant el Tour 2012 i, com a bon aficionat, el segueixo tant com puc.

Desprès de veure com anava el Roberto, em puc fer una idea del que deu significar, ja no córrer tota la ronda, sin fer una de les etapes de muntanya que disputen.
Extraterrestres...

Per accedir a les dades de la sortida, feu clic sobre la imatge:

Wikiloc: Gavarres -HERAS

Tot i el mal cos amb que m'he llevat, al final, com sempre, ha sigut una bona jornada de bici.

Per cert, remenant pel meu arxiu particular, he trobat una altra foto singular relacionada amb els professionals del ciclisme.
En concret es tracta d'una foto que ens vam fer amb el Pedro Delgado a la primera edició de la Portals de Montserrat celebrada el dia 11 de d'abril de 2010.

Arqman, PEDRO DELGADO i Keru.
Per cert, comentar que el Roberto va fer un bon resultat a Àustria:
De 747 participants, l'11.


Salut! i fins la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada